הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)
כן, שהכנתי את המשימה הכנתי את השתי גרסאות הגרסה הכללית והגרסה עם השאלות המכוונות והתלמידים הצליחו לפתור את הבעיה בלי להשתמש בגרסה השנייה
אני השתמשתי במשימה כהכנה "כפתיחה" לנושא חקירות פונקציה מהגרף שלה, רציתי שהתלמידים יראו\יכירו גרף של פונקציה שונה מגרף של פונקציה קווית או ריבועית
ולכן הצגתי להם את הגרף והסברתי להם מה הוא מתאר ושזה שונה ממה שהם רגלים לראות בשיעורים.
התלמידים התעניינו בגרף ובצורה שלו ושיש בו יתר מנקודת קיצון אחת.
התובנה שלי שאפשר לחבר את המשימות למה שאנחנו מלמדים בכיתה ביום יום או לפי תוכנית הלימודים, זה יעניין את התלמידים ויאתגר אותם יותר מהדרך הרגילה.
חלק מהתלמידים הצליחו לפתור אותה ואף הסבירו לחבריהם בכיתה את דרכי הפתרון, חלק פתר לפי הגרף וחלק השתמש בפיתגורס
שאלות שעלו במהלך המשימה: מה הנקודות מציינות
למה הגרף חוזר על עצמו