הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)
הבעיה נשלחה לתלמידים בקבוצת הוואטסאפ, התבקשו לעבוד באופן אינדיבידואלי עליה ולשלוח אלי את הפתרוןמפורט בחזרה בוואטס, תמורת תוספת ציון. הופתעתי שכל התלמידים שלחו תשובותעם הסבר ושתפו פעולה, רובם ענו כי השטחים שווים כי בכולם השטח המשותף הוא רבע של שטח הריבוע. כנראה שכולם התאמצו לפתור כי מקבלים תגמול-תוספת ציון עבור הפתרון.
אני אישית אהבתי מאד שאלה זו, היא שאלה ברורה לדעתי לתלמידים, מצורף בה ציור שעוזר חזותית להבין אותה ולא רק הסבר מילולי. בנוסף לכל התלמידים ניתנה הזדמנות לחשוב ולפתור
כל התלמידים ענו על שאלה זו, כי התבקשו לעבוד לבד וקבלו תוספת ציון שזה עודד אותם לדעתי לנסות לפתור באופן עצמאי. התלמידים דיווחו על הנאה במהלך ההתעסקות בשאלה, בנוסף השאלה דורשת חשיבה ולא דורשת מתמטיקה ברמה מאד גבוהה.