דילוג לתוכן הראשי
לפרטים על הרשמה
אתם משתמשים כרגע בגישת אורחים (
התחברות
)
בית
אודות מש"ל
הצעה למחקר חדש
יצירת קשר
ראשי
מהלכי"ם
קהילת מהלכי"ם חורפיש-אלבשאאר תשפ"ב
רפלקציה על הפעלה בכיתה
טופס רפלקציה על הפעלה
תצוגת פריט
התחברות למשתמשים רשומים
×
זכור שם משתמש
טופס רפלקציה על הפעלה
סימון כבוצע
רשימת פריטים
תצוגת פריט
חיפוש
«
העמוד הקודם
1
…
22
23
24
25
(נוכחי)
26
27
28
29
30
»
עמוד הבא
1. פרטים כללים
שם המורה:
איה עבדלחק
תאריך הפעלה:
שני, 21 מרץ 2022, 12:00 AM
הבעיה שהופעלה
משוואה ריבועית - טעות העתקה
אם אחר, פרטו:
הכיתה בה הופעל:
ט
הקבצה:
הקבצה ג
אם בחרתם "אחר", פרטו
מספר תלמידים בכיתה:
15
הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)
טעות העתקה.docx
בהתייחס למורה
באיזו מידה אהבתם את הבעיה?
במידה רבה
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?
במידה רבה
משהו שהפתיע:
תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.
בהתייחס לתלמידים
אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה
«
העמוד הקודם
1
…
22
23
24
25
(נוכחי)
26
27
28
29
30
»
עמוד הבא
► בעיות מהלכי"ם - תוכן עניינים
מעבר ל...
מעבר ל...
לוח הודעות
מצגת מהמפגש הראשון
בעייתה המרחק מהרכבל - מדריך למורה בערבית
קישור להקלטה של המפגש
מצגת מפגש 2 - בעייתה המרחק ממרכז המלבן
משוב קצר על המפגש
מצגת מפגש 3 - טעות העתקה במשוואה ריבועית
טעות העתקה - גרסה בערבית
מצגת "מכפלת אורכים"
קישור לבעיה באתר מהלכי"ם
משוב קצר על המפגש
מכפלת אורכים - בערבית
בעיות מהלכי"ם - תוכן עניינים
שימו לב!
×
שאלון לתלמידים
×
קישור לשליחה לתלמידים:
העתק
טבלת דיווחי התלמידים:
העתק