אפשרויות גישה ושיוך לתפקיד בקורס

בעיות רבות במתמטיקה ניתן לפתור בדרכים שונות באמצעות ייצוגים מגוונים.
תלמידים רבים נוטים להעדיף שיטה אחת (או ייצוג מסוים) על פני אחרות.
נטייה זו עלולה לפגוע בגמישות המחשבתית שלהם בפתרון בעיות.
המחקר מבקש לברר תחילה מה מאפיין נטיות והעדפות אלה ומה עומד בבסיסן, ובהמשך כיצד ניתן להשפיע על תלמידים לשקול מגוון של דרכים וייצוגים בבואם לפתור בעיה
.


אורחים אינם יכולים לגשת לקורס זה, יש לבצע זיהוי למערכת לשם צפיה בעמוד זה.