טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:ריאן חאזם  
 תאריך הפעלה:חמישי, 5 מאי 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  אחר (פרטו) אם אחר, פרטו:
מרחק ממרכז המלבן
הכיתה בה הופעל:   י הקבצה:  
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 15   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)


בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה מאד 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה מאד
משהו שהפתיע:

הופתעתי משיתוף הפעולה בין התלמידים והתעניינות יתר שהייתה בולטת.

תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.

מעניין מאוד שתלמידים שבדרך כלל אהבו פחות בעיות מתמטיות רגילות התלהבו ממשימה זו 

כנראה שמשימות אוריינות יותר מעניינת את התלמידים.

בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

תלמיד אחד שאל: האם אפשר להשליך משימה זו על משולש?