הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)
מאוד אהבתי את העבודה בקבוצות של התלמידים את שיתוף הפעולה ביניהם את הדיונים והשימוש במושגים מתמטיים מדויקים לפתרון הבעיה.
התלמידים מאוד נהנו וראו דוגמה מהשחה היום יומי שהיא ניטו מתמטיקה ומראה את החשיבות של הנושאים הנלמדים בכיתה.
התלמידים אפילו ביקשו יותר שיעורים בסגנון זה.
יותר עבודה בקבוצות
יותר בעיות אוריינות
יותר דיונים פתוחים
התלמידים נסו לפתור את הבעיה לא בעזרת הגרפים הנתונים אלא בשלבים המתמטיקה של פתרון בעית ערך קיצון בניית פונקצית מטרה,
מאוד אהבתי את הנימוקים של התלמידים לנקודות המקסימום והמינימום בגרפים, דיברו על סיבת המחזוריות של הגרף.
באמת התרשמתי מהתלמידים וההבנה המעמיקה שלהם לנושא
אהבתי שילוב השיטות שהציעו