טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:מונא דגש  
 תאריך הפעלה:חמישי, 2 יוני 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  אחר (פרטו) אם אחר, פרטו:
מהירות עם גרף
הכיתה בה הופעל:   ט הקבצה:  מצויינות
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 30   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)

מסמך PDF מהירות עם גרף הבעיה PDF.pdf
בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה
משהו שהפתיע:

לחלק מהתלמידים היה קשה למרות שהכיתה הינה כיתה מצוינת 

תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.העברתי את הבעיה במהלך לימוד הנושא של בעיות מילוליות, בעיות תנועה בכיתה, לחלק מהתלמיד היה קשה הנושא של בעיות תנועה בכללי וחלק מהם 

הייתה הבעיה קשה בשבילם והצטרכו עזרה 

בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

יש תלמידים שהיה קושי בגרף מאוחר והם רגלים לפתור את השאלות בלי גרף דרך טבלה או משוואות וחלק היה מעניין