טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:מונא דגש   
 תאריך הפעלה:שני, 2 מאי 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  משוואה ריבועית - טעות העתקה אם אחר, פרטו:
הכיתה בה הופעל:   ט הקבצה:  כיתה הטרוגנית
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 30   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)

מסמך PDF טעות העתקה - הבעיה.pdf
בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה מאד 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה
משהו שהפתיע:חלק מהתלמידים נתנו פתרונות מעניינים והוויכוח והשיח  שהתפתח בכיתה היה מעניין מאוד  
תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.

אני העברתי את המשימה אחרי שהתלמידים למדו את פתרון המשוואה הריבועית בהוצאת גורם משותף, טרינום ונוסחת השורשים, התובנה שלי שאפשר לחבר את המשימות למה שאנחנו מלמדים בכיתה ביום יום או לפי תוכנית הלימודים, זה יעניין את התלמידים ויאתגר אותם יותר מהדרך הרגילה.


בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

איזו טעות העתקה יכולה להיות ואף ניסו לתקן לבדוק את הטעות ואיזו מהתשובות יכלו להיות התשובות הנכונות.