טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:חאזם ריאן  
 תאריך הפעלה:ראשון, 13 מרץ 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  משוואה ריבועית - טעות העתקה אם אחר, פרטו:
הכיתה בה הופעל:   י הקבצה:  
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 20   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)


בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה
משהו שהפתיע:

הפתיע אותי לטובה הדיון המעמיק שהתרחש בין התלמידים על טעות ההעתקה ללא שום רמז מהמורה.

תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.

אחרי דיון מצוין בין התלמידים. כולם הצליחו לפתור את הבעיה. חייב לציין שמדובר בכיתה י שעשו המון המון תרגול של אלגברה ומשוואות.

בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

תלמיד אחד התעניין ממש במושג טעות העתקה, וחידד בשאלה: מה זאת אומרת טעות העתקה? האם זה חייב להיות טעות בסימן למשל?

אני בתור מורה ניצלתי את ההזדמנות והשארתי את השאלה ללא תשובה וכן התפתח דיון מהמם ומעשיר בין התלמידים.