טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:יסמין מוחמד  
 תאריך הפעלה:שני, 14 פברואר 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  המרחק מתחנת הרכבל אם אחר, פרטו:
הכיתה בה הופעל:   ח הקבצה:  מצויינות
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 26   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)


בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה מועטה
משהו שהפתיע:

שיתוף הפעולה בהתמודדות עם הבעיה לא היה מספק והתלמידים לא מאד התלהבו במהלך העבודה על הבעיה, הם התלהבו מהעבודה בקבוצות ולא מהבעיה

תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.למדתי שחשוב שאני המורה אעשה את החלוקה לקבוצות במהלך העבודה בקבוצות בכתה, ולא התלמידים יבחרו, למדתי שאני צריכה ללמוד עוד על בעייות אוריינות וללמד שיעור מתמטיקה בצורה אחרת ולהתכונן לזה היטב, וגם לחשוף לתלמידים עוד בעיות אורייונות כדי שיתרגלו לזה ויתחילו לקשר יותר בין המתמטיקה שלומדים בכתה לחיי היומיום.
בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה