טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:יסמין מוחמד  
 תאריך הפעלה:חמישי, 3 מרץ 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  אחר (פרטו) אם אחר, פרטו:
מרחק ממרכז המלבן
הכיתה בה הופעל:   ח הקבצה:  מצויינות
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 26   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)


בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה מאד 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה
משהו שהפתיע:

הופתעתי מהתלהבות התלמידים ושיתוף הפעולה ביניהם לפתרן הבעיה, הופתעתי מדרך החשיבה שלהם הם עלו על הפתרונות בכל קבוצה בדרכי חשיבה שונים

לפעמים קבוצה אחת התחילה את הפתרון וקבוצה אחרת השלימה אותו

תובנה בעקבות הפעלת הבעיה.

משימות אוריינות למרות הקושי שבהם, כנראה מעניינים את התלמידים, וגורמים לתלמידים שלא מתלהבים מהמתטיקה להתלהבות רבה ושיתוף פעולה 

בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

שימוש במשפט פיתגורס לפתרו