טופס רפלקציה על הפעלה

1. פרטים כללים

שם המורה:סנאא טאהא  
 תאריך הפעלה:רביעי, 9 מרץ 2022, 12:00 AM 
  
הבעיה שהופעלה  משוואה ריבועית - טעות העתקה אם אחר, פרטו:
הכיתה בה הופעל:   ט הקבצה:  הקבצה א
אם בחרתם "אחר", פרטו   
מספר תלמידים בכיתה: 30   



הבעיה כפי שהופעלה (אם שונה מהמקור)


בהתייחס למורה


 באיזו מידה אהבתם את הבעיה?במידה רבה 
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה?במידה רבה
משהו שהפתיע:

ההתייחסות של התלמידים אל הבעיה 

במהלך הביצוע של התלמידים לא הרגשתי שהבעיה  שונה מהתכנים האלגבריים שאני מעבירה בשיעורי אלגברה 

התלמידים לא התקשו  בביצוע ולא שאלו שאלות .


תובנה בעקבות הפעלת הבעיה. מאחר והתלמידים משתמשים כמעט בכל שיעורי האלגברה בידע הקודם שנדרש לפתרון המשימה 

התלמידים לא התקשו בביצוע המשימה ,כמעט רוב התלמידים הגיעו לפתרון מלא של המשימה תוך רבע שעה  

בהתייחס לתלמידים

אמירה או שאלה מעניינת של תלמיד בהקשר לבעיה או לפתרונה 

האם טעות קטנה צריכה להיות רק טעות סימן ?