1. פרטים כללים
הבעיה כפי שהופעלה
התלמידים התחילו לשרטט ולנסות לחלק את המשולש לחלקים
התלמידים ע"י המחשה הוכיחו כי שטח המשולש הוא בחצאים או מספר שלם
לחלק מהתלמידים היה קשה לחשב שטחים של מצולע שאינם משולש או מלבן
רק בסוף הפעילות נערך סיכום ודיון על התוצאות שהתקבלו
סיכום שונה של הנושא הנלמד
התלמידים מסיקים מסקנות.
התלמידים ביצעו באופן עצמאי את המשימה ואח"כ התלמידים סיכמו במליאה
סיכום והכללה
הגיעו לתובנה ששטח המשולש יכול להתקבל במספר
היה דומה למשחק
לפני הרשמה עצמית לקהילת מהלכי"ם, אנא מלאו שאלון פרטים והמתינו לפניה של מנחי הקהילה.