1. פרטים כללים
הבעיה כפי שהופעלה
ואז היה דיון על עוגנות של כל גרסה . ואז עשינו בחירה של הצעה הוגנת לפי דעתם.
תלמידים התניינו באיזו שיטה אני משתמש במקרה כזה.
הפעילות הייתה קרובה לסוף המחצית .
דרכים שונים בגישות לפתרון אותה בעיה. חזרה על אחוזים , חישוב חלקים מתוך שלם .
אילי הייתי עושה בזוגות.
היה שונה כי לרוב לא עובד בקבוצות קטנות.
אפשרויות שונות לחישוב ציון. איזו דלמות יש למורים במקרים האלו.
לפני הרשמה עצמית לקהילת מהלכי"ם, אנא מלאו שאלון פרטים והמתינו לפניה של מנחי הקהילה.