באיזו מידה אהבתם את הבעיה? | במידה רבה מאד |
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה? | במידה רבה מאד |
מה היה מוצלח בהפעלת הבעיה? | הפשטות, הגיוון בתוצאות, הדיון בעקבות הבעיה |
מה היה לא מוצלח בהפעלת הביעה? | 50 דק שהוקדשו היו קצרות מידי... |
האם משהו הפתיע אתכם? אם כן, תארו מה ומדוע: | גיוון השיטות והגישות |
מה למדתם מהפעלת הבעיה? הבחינו בין אספקטים מתמטיים, פדגוגיים ואחרים. | לומדים תוך כדי משחק! - הכיף הכי גדול |
בהסתכלות לאחור, מה הייתם עושים אחרת? | נותנת יותר זמן... |
אם ערכתם שינויים בבעיה המקורית, כיצד הם תרמו להפעלה? | |
באיזו מידה היה השיעור דומה לשיעור אופייני שלכם? | במידה מועטה |
פרטו והסבירו דימיון ושוני | אנחנו פותרים שאלות ואני נותנת זמן לפתור, אבל לא מקדישה שיעור שלם לעבודה על בעיה אחת בזוגות. |
באיזו מידה הייתם ממליצים על הבעיה לעמיתים שעובדים בתנאים דומים? | במידה רבה מאד |
פרטו והסבירו סיבות להמליץ או לא להמליץ. | פשוטה, ניתנת לפתרון במגוון דרכים, גורמת לסיפוק אצל התלמידים. |
בהתייחס לתלמידים | |
מה לדעתכם למדו תלמידים שהצליחו לפתור אם הבניה באופן פחות או יותר עצמאי? | להעיז לנסות, וגם הרוויחו תחושת הצלחה וסיפוק |
מה לדעתכם למדו תלמידים שלא פתרו את הבעיה אך נחשפו לפתרונות שלה? | לנסות לגשת לבעיה במגוון דרכים. אם ניסיתי בדרך אחת והגעתי למבוי סתום, אולי אפשר למצוא פתרון אחר |
עד כמה עוררה הביעה מוטיבציה, עניין או סקרנות בקרב תלמידים | במידה רבה מאד |
פרטו מה עורר מוטיבציה/עניין/סקרנות. | עצם ההתעסקות הלהיבה אותם. ההתעסקות בדוגמא מחיי היומיום... |