באיזו מידה אהבתם את הבעיה? | במידה רבה |
באיזו מידה הייתם שבעי רצון מהפעלת הבעיה? | במידה מועטה |
מה היה מוצלח בהפעלת הבעיה? | עצם ההתמודדות לבד היתה מצויינת. וגם מה אני עושה כשאני לא מצליח מייד, היה מצויין |
מה היה לא מוצלח בהפעלת הביעה? | התלמידים היו צריכים יותר קביים והכוונות. הקפיצה בהסקה היתה גדולה מידי
|
האם משהו הפתיע אתכם? אם כן, תארו מה ומדוע: | התלמידים השתמשו כבר בטכניקת חיסור שטחים, אבל לא חשבו על האסטרטגיה הזאת במקרה הנדון |
מה למדתם מהפעלת הבעיה? הבחינו בין אספקטים מתמטיים, פדגוגיים ואחרים. | שלפעמים למרות שנראה לנו שהם יעשו או יפנו בנתיב מסויים, הם לא תמיד רואים את הפניה... |
בהסתכלות לאחור, מה הייתם עושים אחרת? | הייתי צריכה להכניס יותר שאלות קביים |
אם ערכתם שינויים בבעיה המקורית, כיצד הם תרמו להפעלה? | |
באיזו מידה היה השיעור דומה לשיעור אופייני שלכם? | במידה מועטה |
פרטו והסבירו דימיון ושוני | העבודה העצמית ללא מענה בהתחלה שונה מאוד. כשהיו מתוסכלים לא מיהרתי לנחמם , נתתי להם להתבשל בדייסה שהכינו. לא זכו להכוונה מהר. היא הגיעה רק אחרי שנלחמו. |
באיזו מידה הייתם ממליצים על הבעיה לעמיתים שעובדים בתנאים דומים? | במידה מועטה |
פרטו והסבירו סיבות להמליץ או לא להמליץ. | לשאלה המון פוטנציאל ואם תהיה כתה יותר חזקה אני מניחה שהבעיה מאוד תעניין אותם. לכתה שלי היתה קצת קשה מידי ואפילו מתסכלת. |
בהתייחס לתלמידים | |
מה לדעתכם למדו תלמידים שהצליחו לפתור אם הבניה באופן פחות או יותר עצמאי? | |
מה לדעתכם למדו תלמידים שלא פתרו את הבעיה אך נחשפו לפתרונות שלה? | רכשו שיטה לחישוב שטחים שתשמש אותם עד הבגרות. |
עד כמה עוררה הביעה מוטיבציה, עניין או סקרנות בקרב תלמידים | במידה מועטה |
פרטו מה עורר מוטיבציה/עניין/סקרנות. | |